1 Eylül 2012 Cumartesi

Büyük büyük babamlar Amiş soyundan geliyormuş...

Sevgili günlük,

Annemgilin teknolojiyle arayı düzelteceği yok. Söylemesi ayıptır kendime en afillisinden bir adet tablet bilgisayar satın aldım. Bir süredir kullanıyorum. Boğazda, sahilde, kırda, bayırda yiyip içip fotoğraf çektiriyor, sonra da 'şurda burda kahvaltı keyfi', 'orda burda çay sefası' başlıklı albümler altında Facebook'ta paylaşıyorum. Twitter'dan da terör olsun, kaza olsun, İstanbul'un trafik sorunu olsun, her konuda tespit üstüne tespit şey yapmayı ihmal etmiyorum. Anlayacağın çok möhim işler yapıyorum yeni oyuncağımla. Gel gör ki annemgillerin bunların hiçbirinden haberi yok. Evlatları kaç tane like almış, twitleri ne kadar ritivit olmuş. Yok anam yok, suya yazı yazmak bizimkisi...

Dün annem tabletimin ekranındaki parmak izlerini görüp "Hııhh aferin iki günde kirletmişsin hemen. O kadar yakından da bakma ona, gözlerin bozulur" dedi. İnsan gene de üzülüyor be günlük. Şimdilerde soranlara "Annemler 68 kuşağı onlar her türlü teknolojik ve modern zımbırtılara bilinçli bir şekilde uzak kalyorlar. Babam yazılarını hala daktiloda yazıyor, annem yumurtayı el bilendırı ile çırpıyor" diyorum. Bir de Amerika'da mı ne bir topluluk varmış. Amiş miymiş Memiş miymiş neymiş. Böyle, insanlar 17. yüzyılda nasıl yaşıyorsa hala o şekilde yaşıyorlarmış. Teknoloji düşmanıymışlar zaar. Büyük büyük babamlar Amiş soyundan geliyormuş desem yalan söylediğim anlaşılır mı sence?

Hiç yorum yok: